Nechutný email! Fishing od InfoAxe

Dnes podvečer mi do mojej g-mailovej schránky zavítal email s požiadavkou na prijatie priateľstva jedného z mojich kontaktov. Email sa tváril tak, že skutočný priateľ/známy/kolega z mojich kontaktov sa chce stať mojim priateľom (na google+) a odo mňa čaká prijatie s tým, že ho tiež budem zdielať..

Avšak pozor! Prišlo mi to celé nejaké divné. Predsa ak si vás niekto chce pridať vo svojom účte google + do svojich kruhov, rovno to tak spraví a vám, mailom, alebo v notifikácií od g+ príde upozornenie, že kto si vás už pridal.

InfoAxe phishing


Ak vám tento email prišiel od skutočnej osoby vo vašom kontaktnom emailovom zozname, mali by ste ho varovať. Stal sa totiž obeťou Fishingu! Ten klikol na nežiadaný email, ktorý sa ďalej rozposlal cez jeho všetky emailové kontakty.

Čo to znamená?
Potvrdením emailu od InfoAxe.net, ktorý sa tvári ako žiadanka o zdieľanie soc. siete, vám môže do vášho prehliadača sťiahnúťmalware, ktorý bude sledovať činnosť vášho surofovania, emailov, hesiel atd..
Je to veľmi nepíjemné, vedieť, že niekto môže zneužiť vaše osobné informácie alebo fakt, že niekto sleduje vašu činnosť na internte, ked používate Internet Banking, email alebo rôzne internetové peňaženky.

Ako odstrániť malware InfoAxe.net?
Ak ste boli nepozorní a email potvrdili, prikladám link na odstránenie tejto ochaby z prehliadača, dokonca aj FB účtu!
http://emmanuelcontreras.com/content/how-remove-fliporainfoaxenet-spam-extension

Komentáre