Úprava fotiek online

Asi pred mesiacom som sem pridal článok Úprava  fotiek priamo v prehliadači v ktorom som písal o šikovnom online editore na úpravu fotiek. Dnes by som vám chcel predstaviť podobný editor priamo od Adobe, Adobe photoshop online editor. Čo teda spraviť aby som si mohol/a upravovať fotky v tomto editore? Navštívite stránku www.photoshop.com, vytvoríte si účet teda sa zaregistrujete. Registrácia je veľmi jednoduchá, vyplníte meno, heslo, dátum narodenia. Po prihlásení uvidíte na pravej strane v hornom menu tlačidlo online Tools kde si vyberiete Photoshop Express Editor. 


edit photo
Otvorí sa vám okno v ktorom si vyberiete fotografie z počítača, z knižnice alebo obrázky na skúšobnú editáciu. Na tomto editore sa mi okrem jeho funkcií páči aj jeho designové prevedenie, ktoré vytvára určité príjmné úžívateľské prostredie, teda ak často upravujete fotografie online dodáva to spríjemnenie k práci :)


edit photo
Editor vám ponúka opäť veľmi veľa nástrojov a nastavení. Orezávanie, odstraňovanie červených očí, retušovanie, saturation - farebné nasýtenie, vyváženie farieb, svetla, rozmazanie, kryštalizáciu a mnoho ďalších o ktorých by bola strata času písať, ale väčšia to nevyskúšať, preto veľa šťastia pri úpravách v novom prostredí.

Ak vám článok pomohol, alebo ste objavili niečo nové doteraz pre vás nepoznané budem rád ak budete na článok/stránku odkazovať.

Komentáre